• 28-04-2018, 15:31:59
    #64
    Umarım hemen çözülür.Bekliyoruz...
  • 28-04-2018, 15:32:04
    #65
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk kesintiyi tek sunucu arızasıyla atlattık, onu da ayağa kaldırmaya çalışırken yine kesinti oldu.
    sunucuyu bekliyoruz bizde
  • 28-04-2018, 15:33:59
    #66


    Umarım bu ifadeleri derhal değiştirirler.


    Ayrıca dc lerle sözleşme yaparken asla uptime oranına aldanarak imza atmayın. %99 uptime çok zor değil, önemli olan sürekliliği. Bugünki gibi 5-6 kere daha elektrik kesilse canı yanmayan kimse kalmaz burda ama uptime yine %99 çıkar yıl sonunda ve sorumluluk kabul etmez datacenterler.
  • 28-04-2018, 15:35:48
    #67
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tier 3 tarafta enerji yedekliliği olduğu için böyle bir sorunları yok.
    Teşekkür ederim bilgilendirme için olan bizim sitelere oldu desenize
  • 28-04-2018, 15:40:40
    #68
    mkb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Umarım bu ifadeleri derhal değiştirirler.


    Ayrıca dc lerle sözleşme yaparken asla uptime oranına aldanarak imza atmayın. %99 uptime çok zor değil, önemli olan sürekliliği. Bugünki gibi 5-6 kere daha elektrik kesilse canı yanmayan kimse kalmaz burda ama uptime yine %99 çıkar yıl sonunda ve sorumluluk kabul etmez datacenterler.
    %99 Uptime ayda 7 saate yakın downtime demektir. Hiç bir yerde asla kabul edilemez. Tier 2 taraf için %99.749 uptime yazmışlar sitelerinde. Buysa onlar tarafından ayda yaklaşık 2 saatlik bir kesintiyi haklı çıkarabilecek bir rakam, lakin gene merdiven altı datacenter kalitesinde bir rakam. Kontrol ettiğimde burada barındırılıp takip ettiğim siteler için uptime %98 dolaylarında geziyor.


    Bu da "Uptime Experts" kalitesi oluyor anlaşılan. Sürekli paket kaybı ve erişim kesintisinin yanına elektrik kesmeyi de ekleyerek güzel bir paket oluşturdular.
  • 28-04-2018, 15:46:12
    #69
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şuan müşteriler telefon, sms, whatsapp flood yapıyorlar
  • 28-04-2018, 15:46:14
    #70
    Sorunun Kaynağı Tespit Edilememiş Enerjiyi Vermişler Ancak Tekrar Yatmış UPS Sistemi.
  • 28-04-2018, 15:46:51
    #71
    Şu anda cihazına elektrik gelen varmı?Bizim sorun devam ediyor. Aradım henüz gelişme yok dediler.
  • 28-04-2018, 15:47:04
    #72
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Radore adını Nixcon DC yapsın. Bu saatten sonra onlarla aralarında hiç bir fark kalmadı gibi. Pazar günkü böyle büyük bir kesinti için zararı nasıl karşılayacaklar acaba ?