Umarım bu ifadeleri derhal değiştirirler.


Ayrıca dc lerle sözleşme yaparken asla uptime oranına aldanarak imza atmayın. %99 uptime çok zor değil, önemli olan sürekliliği. Bugünki gibi 5-6 kere daha elektrik kesilse canı yanmayan kimse kalmaz burda ama uptime yine %99 çıkar yıl sonunda ve sorumluluk kabul etmez datacenterler.