• 28-04-2018, 15:21:34
    #55
    Kurumsal PLUS
    İlk kesintiyi tek sunucu arızasıyla atlattık, onu da ayağa kaldırmaya çalışırken yine kesinti oldu.
  • 28-04-2018, 15:22:03
    #56
    Üyeliği durduruldu
    konuyu yeni gördüm, sadece benim sunucu çöktü diye sabah beri yedek kurtarmaya çalışıyoruz. Sorunun kesintiden kaynaklandığını yeni gördüm. İşin üzücü yani, yedek alınamıyor, disk zarar görmüş deniyor, yakın tarihli yedekler de yok, ciddi bir problemle baş başa kaldım. datacenterdan çözülemezse bittik gibi bir şey



    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk kesintiyi tek sunucu arızasıyla atlattık, onu da ayağa kaldırmaya çalışırken yine kesinti oldu.
    sanırım o da benim sunucu, umarım kurtarabiliriz onu da.
  • 28-04-2018, 15:23:19
    #57
    Bilgi Aldık Enerji Arkadaşlar Enerji Verilmiş Ancak Sorunun Kaynağı Tespit Edilememiş.

    Network Cihazlarımıza Erişim Yok Müşterilere Cevap Verecek Yüzümüz Kalmadı Sunucularda Yarım Kalan İşlemler Arızalar Da Cabası.
  • 28-04-2018, 15:24:17
    #58
    Konuyu toplam 155 üye okuyor. (68 Kayıtlı üye ve 87 Misafir)

    R10 Radoreden Çalışıyor O niye Kesilmiyor
  • 28-04-2018, 15:26:04
    #59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim sunucu da da sorun var yöncü tam çözme aşamasındayken şimdi yine gitti..
  • 28-04-2018, 15:27:17
    #60
    alisbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu toplam 155 üye okuyor. (68 Kayıtlı üye ve 87 Misafir)

    R10 Radoreden Çalışıyor O niye Kesilmiyor
    Tier 3 tarafta enerji yedekliliği olduğu için böyle bir sorunları yok.
  • 28-04-2018, 15:28:06
    #61
    Veri merkezinde olan varmı?
  • 28-04-2018, 15:28:56
    #62
    donanımhaber 16:00'da düzelecek demiş sanırım onlar da radore de
  • 28-04-2018, 15:31:20
    #63
    Sorun ne zaman çözülecekmiş? Bilgi alabilen var mı?