• 28-04-2018, 15:08:36
    #46
    Yine gitti tam yazı girerken puff oldu. Umarım her şey silinmez
  • 28-04-2018, 15:09:13
    #47
    Türkiye de gidexek veri merkezi kalmadı arkadaş yoruldum yemin ederim.
  • 28-04-2018, 15:09:45
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yine erişim kesildi. Umarım networkdür, elektrik değildir. KAOS
  • 28-04-2018, 15:12:38
    #49
    Merhaba,

    Radore gene gitti galiba, bilgisi olan var mı?
  • 28-04-2018, 15:14:03
    #50
    Büyük sıkıntı. Aynı gün 2 kere elektrik kesintisi.. İzahati yok.
  • 28-04-2018, 15:14:07
    #51
    ahhh radore ahhhhh
  • 28-04-2018, 15:16:46
    #52
    rakip firmalar radorenin trafoya kedi atmış
  • 28-04-2018, 15:19:08
    #53
    Benzer hadise daha öncesinde OVH gibi büyük verimerkezleri'nde de olmuşdu. RH-in kendisini Uptime Expert olarak lanse etmesinden sonra bunun cortlaması çok kötü. Yedekli ünite olmama ihtimalini düşünmüyorum bile. Büyük ihtimal, kablolama ile ilgili büyük bir problem söz konusu. Şuanda yine sunucularımız down. Herkese geçmiş olsun, inşallah büyük maddi ve manevi sıkıntılar olmaz.

  • 28-04-2018, 15:21:27
    #54
    Her kapandığında büyük madde zararlar ortaya çıkıyo elimdeki 2 kişinin iadesini yapmak zorunda kaldım oyun üzerine verilen hizmetden dolayı 1 dakikalık kesinti bile söz konusu olamazken 1 günde 2. kez aynı durum kabul edilemez.