Benzer hadise daha öncesinde OVH gibi büyük verimerkezleri'nde de olmuşdu. RH-in kendisini Uptime Expert olarak lanse etmesinden sonra bunun cortlaması çok kötü. Yedekli ünite olmama ihtimalini düşünmüyorum bile. Büyük ihtimal, kablolama ile ilgili büyük bir problem söz konusu. Şuanda yine sunucularımız down. Herkese geçmiş olsun, inşallah büyük maddi ve manevi sıkıntılar olmaz.