konuyu yeni gördüm, sadece benim sunucu çöktü diye sabah beri yedek kurtarmaya çalışıyoruz. Sorunun kesintiden kaynaklandığını yeni gördüm. İşin üzücü yani, yedek alınamıyor, disk zarar görmüş deniyor, yakın tarihli yedekler de yok, ciddi bir problemle baş başa kaldım. datacenterdan çözülemezse bittik gibi bir şey



Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk kesintiyi tek sunucu arızasıyla atlattık, onu da ayağa kaldırmaya çalışırken yine kesinti oldu.
sanırım o da benim sunucu, umarım kurtarabiliriz onu da.