Selam

Kesintinin yasandig an veri merkezindeysim ve hala buradayim. Kisaca ozetlemek getekiyorsa Tier2 kisima elektrik verilemiyor. Busbar arizasi olarak acikladilar. Suanda 90-120 dakika daha kesintinin surecegi soylendi.


Herhangi bir yangin durumu yok. Gelismeler hakkinda bilgi vermeye devam ederim.