Seneler önce yaşanan elektrik kesintisinde de yangın çıkmıştı. Bazılarımızın verileri gitti bence geçmiş olsun şimdiden


Knopfler13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana gelen mailde yangın çıktığı yazıyor.