Madem bçyle bir durum var gece gitti sabaha karşı sorunu tam çözmeden sistemi aktif edene kadar en azından o saatlerde bir iki saat daha gazla kapalı kalsaydıda gün ortasına denk gelmeseydi bu kadar mı mantık işliyor anlamıyorum ki