nokie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 mayıs tarihli fatura ödemesini yollamış radore. oysa sunucu kapalı ve elektrik yok. ne kadar ironik değil mi.
Ödeme sisteminin yedeğinin yedeğinin yedeği vardır merak etme 1 gün almasınlar anında da kapatırlar.