SemihBasoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam

Kesintinin yasandig an veri merkezindeysim ve hala buradayim. Kisaca ozetlemek getekiyorsa Tier2 kisima elektrik verilemiyor. Busbar arizasi olarak acikladilar. Suanda 90-120 dakika daha kesintinin surecegi soylendi.


Herhangi bir yangin durumu yok. Gelismeler hakkinda bilgi vermeye devam ederim.
Yeni aldığınız bir bilgi mi? en son 18:00 a kadar sorun çözülecek demişlerdi. Eğer 2 saat daha eklenirse akşam 20:00 civarlarını bulur gibime geliyor.