Çağrı merkezi operasyonumuz 3 saattir kilitlenmiş durumda, müşterilere dert anlatmaya çalışıyoruz. Ama karşımızda da verimerkezi taraflı bir muhattap bulamıyoruz. Teşekkürler radore..