Benim siteme erişim yok ve oyunun güncelleme haberini yapacaktım. Sağ olsun, yapamadım.



Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla müşteriyede izah edilmiyor artık adam avmlerde satış yapamıyor şu anda zararı ve bunun karşılığında açılacak davalarda cabası
İyi ki şirket sahibi değilim, eğer böyle bir şey olsa kötü olurdu.