Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tier2 tarafında tarafında UPS veya elektrik arızası olduğu kesin, tüm makineler shutdown oldu ve kapanmış. Sonra hepsine elle start vermişler. Yani 2018 yılında Radore'de bu tarz problemler olması hiç kabul edilebilir gibi değil, tier2'lerini diğerlerinin tier2'sinden de üstün olarak lanse edip satıyorlar, fiyatları da diğerlerine göre pahalı ama hak etmiyor.
Networkleri ayrı dert, saldırı ayrı dert, tecrübesiz personelleri ayrı dert. Bununla birlikte tam bir kurumsal havada çalışmalarıda ironi. "önce hizmet, önce müşteri" mantığından hızla koptular.