Elektrik sorunu olduğundan sıkıntı büyük. Kolay atlatılamayacak durumlar olacaktır. Şuan en az 5 sunucumuz fsck'ya düşmüş onlarla uğraşıyoruz. Daha bilmediğimiz sorunlar da var mı emin değiliz.

Özetle;

Radore, "uptime experts", elektrik kesintisi aynı cümle içinde olunca sıkıntı.