Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektrik sorunu olduğundan sıkıntı büyük. Kolay atlatılamayacak durumlar olacaktır. Şuan en az 5 sunucumuz fsck'ya düşmüş onlarla uğraşıyoruz. Daha bilmediğimiz sorunlar da var mı emin değiliz.

Özetle;

Radore, "uptime experts", elektrik kesintisi aynı cümle içinde olunca sıkıntı.


Umarım veri kaybı yaşamayız yedekler mevcut değil çünkü . Tahmini süreç belirtmiyorlar mı


SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
700 küsür sunucu kapandı, şu anda 86. fsck işlemindeyiz.

bozulan kabin sw, diskler ve psular cabası



Engin abi umarım veri kaybı yaşanmaz