Elektrik sorunu olduğundan sıkıntı büyük. Kolay atlatılamayacak durumlar olacaktır. Şuan en az 5 sunucumuz fsck'ya düşmüş onlarla uğraşıyoruz. Daha bilmediğimiz sorunlar da var mı emin değiliz.
Özetle;
Radore, "uptime experts", elektrik kesintisi aynı cümle içinde olunca sıkıntı.
Umarım veri kaybı yaşamayız yedekler mevcut değil çünkü . Tahmini süreç belirtmiyorlar mı
700 küsür sunucu kapandı, şu anda 86. fsck işlemindeyiz.
bozulan kabin sw, diskler ve psular cabası
Engin abi umarım veri kaybı yaşanmaz