HakanGEDICI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle rezalet olmaz ya yaptığınız işin ben sizin ya yine veri kaybı ... Direk datastore bozuldu ...
Ben böyle bir şey görmedim ya
acilen radore olmayan birisi teklif versin geçiyorum artık yetti bana doydum
DGN veri merkezinde barınan sunucularımızdan paket almayı düşünürseniz yardımcı olabiliriz.
https://www.teknosos.com.tr/