Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar r10 radore de barınmıyormu? Radore de barınıyor diye biliyorum yanlışım varsa lütfen düzeltin, r10 radore de ise r10.net neden kesinti yaşamıyor.
Farklı kısmında barınıyor.
TierIIve Tier III alanlar var r10 III'de barınıyor.