mustafasevinc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka gibi... Yedekli operatör vardı sözde...
yedekli operatöründe bağlı oldu mainframe routerlar gidince yapacak birşey kalmıyor, isterse decix'e isterse amsix'e bağlı olsun, router off olduktan sonra