Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Böyle rezalet olmaz ya yaptığınız işin ben sizin ya yine veri kaybı ... Direk datastore bozuldu ...
Ben böyle bir şey görmedim ya
acilen radore olmayan birisi teklif versin geçiyorum artık yetti bana doydum