Yahu böyle iş mi olur yaa.

Network gitse tamam eyvallah diyeceğim bir yere kadar da elektrik gidince Esxi bozuluyor.

Geçenki kesintide tam 5 saat uğraştım baştan kurup tüm ayarlarını sıfırdan yapmak için.

Şimdi yine gitti. Elektrik mi gitti network mü bilmiyorum ama inşallah elektrik gitmemiştir yeter artık.