Yahu böyle iş mi olur yaa.
Network gitse tamam eyvallah diyeceğim bir yere kadar da elektrik gidince Esxi bozuluyor.
Geçenki kesintide tam 5 saat uğraştım baştan kurup tüm ayarlarını sıfırdan yapmak için.
Şimdi yine gitti. Elektrik mi gitti network mü bilmiyorum ama inşallah elektrik gitmemiştir yeter artık.