Bu saatte işi olmayan bir insan zaten pc başında beklemek veburaya yorum atmaz bu kadar kişinin sabahlayıp yetişrmesi gereken işleri yetiştiremeyim iade etmek zorunda bırakılması ve bu durumun 4. kez bu hafta olması kabul edilir bir durum değil bu kadar adamın hakkı nasıl ödenecek acaba.

Koskoca Radore veri merkezinde elektirik kesintisi ne demek ya yedekli jenaratör vb. hiç bir tedbiriniz yok birileri yangın var diyor direk orada radorede olan kişiler yangınla alakası yok elektirik arızası diyor ve bu sorun 4. kez oluyo insaf artık bizlerinde hesap verdikleri müşterileri var keyfimizden bu saatlere kadar makine başında uraşmıyoruz.

Ne kadar isyan edilirse edilsin boş biran önce bu sorunun çözülüp tekrarlanmaması ümidiyle.