turkcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu böyle iş mi olur yaa.

Network gitse tamam eyvallah diyeceğim bir yere kadar da elektrik gidince Esxi bozuluyor.

Geçenki kesintide tam 5 saat uğraştım baştan kurup tüm ayarlarını sıfırdan yapmak için.

Şimdi yine gitti. Elektrik mi gitti network mü bilmiyorum ama inşallah elektrik gitmemiştir yeter artık.
Elektrik gitti. İlk kesintiden sonra makineleri kapalı tutmalıydınız. Gelirse kapalı tutun, açmayın.