• 01-10-2012, 22:17:22
    #73
    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Alex10combr Kaptan Galatasaray'a gideceğini söyleyenlere ne diyorsun?Komikler değil mi?

    Alex10 ‏@Alex10combr
    @fenerbahce1907_ cok komik. Burasi sadece FB.



    https://twitter.com/fenerbahce1907_/...17639507210240
    Zamanında Emre Belözoğlu da Fenerde oynamam TRde sadece Galatasaray diye söylerdi. Ama parayı görünce unuttu o sözlerini.


    Gerçi Alex Emre kadar haysiyetsiz midir bilemem ama değil gibi
  • 01-10-2012, 22:18:52
    #74
    furkancan1991 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son 2 sezonda pek bir şey yaptığı söylenemez.. iyi oldu.
    adamın ağzını bozdurma çık git şu konudan.. futbolun f sinden anlamayanlar gelmiş burda yorum yapıyor..
  • 01-10-2012, 22:27:16
    #75
    şimdi fenerli arkadaşlar kızıcak bence fenere yakışan bir gönderme olmuş .Adamın heykelini dik efsane sıfatı ver adam takımdan kavulsun kusura bakmayında resmen komedi rezillik ; koskoca fenerbahçenin düştüğü duruma bak . Bir gs li olarak alex e herkesin saygısı vardır.hagi den sonra gelmiş geçmiş en iyi yabancı futbolcudur.koskoca fenerbahçe şu an da alexin tırnağı olamaz.Umit ediyorum ki almanyadaki maç onlar açısından iyi geçsin yoksa kaos oluşucak...
  • 01-10-2012, 22:31:24
    #76
    HasBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alex için spor yorumcularının söyledikleri.. Taraflı tarafsız herkes beğeniyorsa bu adamı sorun sende Aykut efendi!!! işte o yorumlar
    şu son 10 senedir Türkiyedeki en kaliteli yabancı futbolcuydu.
    Alexi sadece Fenerbahçe taraftarı değil bütün camia taraftarları seviyordu. Sevmese bile saygı duyuyordu.

    fener bundan sonra biter. Alexin ölüsü fenere yetiyodu.
  • 01-10-2012, 22:34:26
    #77
    bitGAMER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi fenerli arkadaşlar kızıcak bence fenere yakışan bir gönderme olmuş .Adamın heykelini dik efsane sıfatı ver adam takımdan kavulsun kusura bakmayında resmen komedi rezillik ; koskoca fenerbahçenin düştüğü duruma bak . Bir gs li olarak alex e herkesin saygısı vardır.hagi den sonra gelmiş geçmiş en iyi yabancı futbolcudur.koskoca fenerbahçe şu an da alexin tırnağı olamaz.Umit ediyorum ki almanyadaki maç onlar açısından iyi geçsin yoksa kaos oluşucak...
    geçmesin hocam inşallah aykut hoca gidene kadar önümüzdeki tüm maçları yeniliriz..
  • 01-10-2012, 22:34:57
    #78
    Böyle adam bulunmaz kim ne derse desin yazık ettiler.
  • 01-10-2012, 22:35:29
    #79
    Türk futbolu için herşeyi yapan bu adama yapılan tüm herşeyi şiddetle kınıyorum.Takımdan defol git Aykut ! Şerefin olsaydı o kadar istifa tezahüratına karşın çekip giderdin,şerefsizlik kanında var.
  • 01-10-2012, 22:37:49
    #80
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamın ağzını bozdurma çık git şu konudan.. futbolun f sinden anlamayanlar gelmiş burda yorum yapıyor..
    senden icazet mi alacağım? sen kim oluyorsun?
  • 01-10-2012, 22:40:34
    #81
    furkancan1991 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senden icazet mi alacağım? sen kim oluyorsun?
    seninle tartışmayacağım size en güzel cevabı alex verdi zaten. Sizin gibi nankörler yüzünden gidiyor alex. kına yakın..