Alex için spor yorumcularının söyledikleri.. Taraflı tarafsız herkes beğeniyorsa bu adamı sorun sende Aykut efendi!!! işte o yorumlar
şu son 10 senedir Türkiyedeki en kaliteli yabancı futbolcuydu.
Alexi sadece Fenerbahçe taraftarı değil bütün camia taraftarları seviyordu. Sevmese bile saygı duyuyordu.
fener bundan sonra biter. Alexin ölüsü fenere yetiyodu.