Konu
Alex Gitti.!
01-10-2012, 22:18:52
#74
masterthone
furkancan1991 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
son 2 sezonda pek bir şey yaptığı söylenemez.. iyi oldu.
adamın ağzını bozdurma çık git şu konudan.. futbolun f sinden anlamayanlar gelmiş burda yorum yapıyor..