• 02-10-2012, 08:02:49
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Feneri toparlayan Alexti, gitmesi kötü oldu artık fener 2. lige kadar düşer.
    2.Lig ne 3.lige düşer. Fenerbahçe bir futbolcuya o derece bağlıya.

    Üzücü böyle gitmesi çok üzücü. Beşiktaş karşılaşmasında çokşeyler olacak. Bu hafta Aykut Kocaman'ın haftası olacak (Bence Hazin SON). Taraftar Alex çağıramayacak trübünlere. Hırsınıda haliyle teknik ekipden ve yönetimden çıkaracak.
  • 02-10-2012, 08:03:41
    Üyeliği durduruldu
    10 numara giderken bile hizmet etmiştir bu kulübe.

    Çok yakında kulüp bütün kabuğunu atacak üzerinden, Aziz Yıldırım egemenliği son bulacak.

    Onun gibi bir yaşlılığın getirdiği huysuzlukla hareket eden bir imparatoru da ancak cesur ALEX yıkabilirdi.

    Dik duruş sergilemeseydi 'aman başkanım, tamam hocam' deseydi şuan kaç hafta daha rezillik izleyecektik.

    Ayrıca Alex'in gidişi kimin ne olduğunu da gayet iyi gösterdi bizlere, onu evinde sadece Gökhan Gönül'ün ziyaret etmiş olması diğer futbolcuların ne mal olduğunun kanıtı.

    Volkan Demirel başta olmak üzere diğerlerinin benim için hiçbir anlamı kalmamıştır. Bu sene maç izlemiyorum, izlemeyeceğim de. Aziz Yıldırım için jopta yedim, biber gazı da biz olmasaydık şuan uyandığı yer sıcacık yatağı değil, buz gibi koğuşu olacaktı.

    Bize teşekkürünü bu şekilde etmeyi tercih etti. Fenerbahçe taraftarı vefalıdır, herkes sabretsin.
  • 02-10-2012, 08:13:40
    Burak GÜNGÖR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 numara giderken bile hizmet etmiştir bu kulübe.

    Çok yakında kulüp bütün kabuğunu atacak üzerinden, Aziz Yıldırım egemenliği son bulacak.

    Onun gibi bir yaşlılığın getirdiği huysuzlukla hareket eden bir imparatoru da ancak cesur ALEX yıkabilirdi.

    Dik duruş sergilemeseydi 'aman başkanım, tamam hocam' deseydi şuan kaç hafta daha rezillik izleyecektik.

    Ayrıca Alex'in gidişi kimin ne olduğunu da gayet iyi gösterdi bizlere, onu evinde sadece Gökhan Gönül'ün ziyaret etmiş olması diğer futbolcuların ne mal olduğunun kanıtı.

    Volkan Demirel başta olmak üzere diğerlerinin benim için hiçbir anlamı kalmamıştır. Bu sene maç izlemiyorum, izlemeyeceğim de. Aziz Yıldırım için jopta yedim, biber gazı da biz olmasaydık şuan uyandığı yer sıcacık yatağı değil, buz gibi koğuşu olacaktı.

    Bize teşekkürünü bu şekilde etmeyi tercih etti. Fenerbahçe taraftarı vefalıdır, herkes sabretsin.


    Tamamen katılıyorum. Artık nasıl bir duygu her vtr izlediğimde farklı şeyler hissediyor insan. Alex giderken bence Aziz Yıldırımı da Aykut Kocama'nıda harcadı. Kabuk değişikliğinin vakti geldi geçiyor.
  • 02-10-2012, 08:24:39
    Üyeliği durduruldu
    RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdıklarıma laf edenler olmuşta merak ediyorum Alex'in evinin önüne giden kaç kişi bir şehit cenazesine gittiler ?
    Sana laf eden yok, sana cevap yazan benim. Irkci soylemin yuzunden onlari yazdim. Irkcilik yapmasaydinda yazmazdim. Isin gucunde demagoji. Alexin evine giden insanlarin sehit cenazesine gidip gitmemeleri ile konunun ne alakasi var. Uzun uzun yazacagim, ama tamamen zaman kaybi, ama suna cevap vermem lazim.

    RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe'nin şuanki gücü Aziz Yıldırım sayesinde değilde kimin sayesindedir ?
    Fenerbahcenin gucu kendisinden gelir. Aziz Yildirim baskan olsada, olmasada FBnin gucunde bir gram degisiklik olmaz. Yasini bilmiyorum, ama Aziz Yildirimdan baska FB baskani gormedigini dusunuyorum, baska baskanlari gorseydin, Aziz Yildirimin ne kadar zayif karakterli ve takimi kullanarak egosunu sisirmekten baska birsey yapmadigini anlardin. Bugun TRnin en antipatik takimi FByse bunun sebebi Aziz Yildirimdir. Sunuda acikca soyleyeyim. 60 yasina gelmis biri eline mikrofonu alip, stadi dolduran 40-50K kadin taraftari azarliyorsa, ben o kisinin akil sagligindan suphe ederim. 60 yasinda FB baskani olacak adamin olgun insan olmasi lazim, TVye cikip tam rakami hatirlamiyorum ama 150 gol, 150 asist yapan adam icin efsane degildir dememesi lazim. Diyorsada bunun CM oyunu degil, gercek hayat oldugunu anlayip, kendisine ceki duzen vermesi lazim. Herseyi gectim, hapisten kacmak icin FByi kullanmamasi lazim. Asker kacagi olmamasi lazim.

    FB taraftarida son olaylardan sonra artik Aziz Yildirimin gercek yuzunu gormeye basladi. Ben bu adama 2002 yilinda Mustafa Denizliyi kovdugu gunden beri muhalifim. Adamin verdigi butun kararlar kendi baskanlik suresini uzatmaktan baska bir ise yaramiyor. Benim bildigim FB taraftarida Alexe yapilan bu muameleyi unutmaz, Alexe efsane degildir diyen sikeci baskaninida unutmaz.

    Eger bir baskanda 13 yillik Semihi, 10 yillik Selcuk'u bu takimda tutarken efsane Alexi gonderiyorsa, Mustafa Denizli, Daum, Zico dururken, Aykut Kocamanda istikrar yapmaya calisiyorsa, bu taraftarinda artik bu sacmaliklarin sebebini sormasi gerekiyor, 14 yildan beri sorulmadigi icinde bu adam boyle kafasina gore takiliyor, ama bu sefer baltayi tasa vurdu. Bu taraftar bu muameleyi yapana gereken cevabi verecek insallah.

    15 yil once Aziz Yildirimi taniyan yoktur, 15 sene sonrada insanlar hakkinda beladan baska birsey okumaz. Simdi kimse birsey demiyor, ama hapse girip, FBnin sampiyonlugu alindiginda bugun Azizbahcelilerin Aziz Yildirim hakkinda ne diyeceklerini cidden merak ediyorum. Bu yaziyi okuyan FBli, BJKli, GSli, TSli kim varsa, 50 yil sonra bile Alex icin guzel seyler soyler.

    RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah ileride teknik kadroda bir Tafarel gibi, Hasan Şaş gibi Alex'i de Fenerbahçe'de görürüz.
    Insallah o esnadada Aziz Yildirim hapiste olurda, taraftarlarin bazilari yanlis tarafta oldugunu, Fenerbahce yerine Azizbahceye hizmet ettigini anlar. rahatlariz.
  • 02-10-2012, 08:26:10
    Sen kal biz gideriz ALEX..
  • 02-10-2012, 08:26:44
    Üyeliği durduruldu
    Adam okadar emek verdi galatasaray'lı olarak alexi seviyorum gerek kişilik gerekse futbol olarak böyle gitmemeliydi aziz kubulu ne hale getirdi hala yerinde duruyor aykut hoca iyi adam hocalıgıda iyi bence tek sorun aziz aykutun işine karişirsa olcaği budur
  • 02-10-2012, 10:26:56
  • 02-10-2012, 10:28:34
    Üyeliği durduruldu
    Genel intiba olarak antipatik bir kulübün sevilen nadir karakterlerinden birisiydi. Alex Fenerbahçeyle özdeşleşmiş bir futbolcu ama umuyorum Türkiyede kalıp onu izleme keyfinden mahrum kalmayız.
  • 02-10-2012, 10:37:59
    Googital.com
    digitürk üyeliğimi devrediyorum, aykut bu takımda oldukça hiç bi maçını izlemem.