Adam okadar emek verdi galatasaray'lı olarak alexi seviyorum gerek kişilik gerekse futbol olarak böyle gitmemeliydi aziz kubulu ne hale getirdi hala yerinde duruyor aykut hoca iyi adam hocalıgıda iyi bence tek sorun aziz aykutun işine karişirsa olcaği budur