Genel intiba olarak antipatik bir kulübün sevilen nadir karakterlerinden birisiydi. Alex Fenerbahçeyle özdeşleşmiş bir futbolcu ama umuyorum Türkiyede kalıp onu izleme keyfinden mahrum kalmayız.