Sadece fenerbahcenın degıl dıger takımların taraftarları bıle Alexın gıtmesıne uzulup tepkısını dıle getırıyorken
hala Aykut ve yonetım yanlısı oulnabılıyorsa bunda bır yanlıs vardır hemde buyuk bır yanlıs
Alex Gitti.!
130
●6.705
- 02-10-2012, 14:17:36tamam iyi oyuncu ancak fazla abartılıyor. kendisine yapılanları ise haketmiyor o ayrı konu..
- 02-10-2012, 14:20:14bende digiturk play ı satmayı dusunuyorumBekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2012, 14:21:44Hocam zaten bizde ondan dolayı bu kadar tepkiliyiz.. Alex gibi bir ADAM böyle yollanmayı hak etmedi ..furkancan1991 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2012, 14:36:57haklısın haketmedi, türkiyenin genel sorunu bu heralde, iyi ayrılamıyoruz..NarkozFB! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle