• 01-10-2012, 18:54:27
    #28
    Ah keşke şu 3-4 başlık önceki gelişme gerçek olsa da "aykut kocaman" istifa etse..
  • 01-10-2012, 18:54:58
    #29
    Üyeliği durduruldu
    aykut k-oc-aman oglum bak git ...
  • 01-10-2012, 18:55:59
    #30
    fanatik bir galatasaraylıyım fakat alex in böyle olmasına çok üzüldüm, herşeyden önce adam gibi adamdı, böylesi bir daha fenere gelmez
  • 01-10-2012, 18:56:06
    #31
    Alex tek başına takımdı, Aziz Yıldırım Aykut gibi adama bu kadar anlayış gösteriyor yahu arkadaş halen daha takımın oturmasını bekleyen oyuncu, teknik direktör var.

    Şu kadroyu Şenol Güneş'e, Fatih Terim'e ver o uefa grubundan namağlup çıkmazsa şerefsizim. Hadi onlarıda geçtim manager oyunu oynayan biri bile şu takımı fatih terim deyimiyle çatır çatır oynatır ya.
  • 01-10-2012, 19:04:01
    #32
    SON DAKİKA! Tercümanlarımızdan Samet Güzel istifa etti. Yolun açık olsun Samet Güzel..
  • 01-10-2012, 19:04:41
    #33
    Yönetim Bunun Hesabını Taraftar Cezası Kalktığında Ve Sonrasında Bu Taraftara Verecek. Azizde Aykutta Cenehhemın Dibine Kadar Yolları Var.
  • 01-10-2012, 19:06:56
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    30 Milyon Taraftar sana sahip çıktı, Aziz. Sen de bir oyuncuya sahip çıkamadın..!
  • 01-10-2012, 19:08:05
    #35
  • 01-10-2012, 19:17:00
    #36
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SON DAKİKA! Tercümanlarımızdan Samet Güzel istifa etti. Yolun açık olsun Samet Güzel..


    https://twitter.com/Guzelzinho/statu...02520504737793