'' Alex giderken tazminat istemedi. Bütün haklarından feragat etti. ''
Alex paracı diyenlere.
Alex Gitti.!
130
●6.705
- 01-10-2012, 19:42:36çoook konuşup adamı hasta etma..Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2012, 19:45:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.o karekterli futbolcu değil? Burak Yılmaz ile karıştırmayalımStarWars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2012, 19:49:20Önemli değil benim için şu zamandan sonra rakip bir takıma gidip gitmemesi. Gönlümde yatan iki şey,FTWDA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya Zico gelsin ve Alex 45 yaşına kadar oynasın,
Ya da gitsin GS, BJK hiç fark etmez, izleyelim daha şu adamı. 20 sene izlesem daha doyamam Alex'in oyununa.