• 01-10-2012, 19:39:59
    #46
    '' Alex giderken tazminat istemedi. Bütün haklarından feragat etti. ''

    Alex paracı diyenlere.
  • 01-10-2012, 19:42:36
    #47
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    '' Alex giderken tazminat istemedi. Bütün haklarından feragat etti. ''

    Alex paracı diyenlere.
    çoook konuşup adamı hasta etma..
  • 01-10-2012, 19:44:55
    #48
    Şu anda boşta olduğuna göre Türkiye'den başka bi' takım alsın şu adamı. Galatasaray, Beşiktaş fark etmez. İlzmeye devam edelim şu adamı Türkiye'de yahu.
  • 01-10-2012, 19:45:51
    #49
    Her ne olursa olsun ne yapılırsa yapılsın 2-3 senedir neden hep gündem Fenerbahçe neden hep Fenerbahçe taraftarının canı yakılıyor acıtılıyor? Acı bir durum...
  • 01-10-2012, 19:45:55
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    StarWars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anda boşta olduğuna göre Türkiye'den başka bi' takım alsın şu adamı. Galatasaray, Beşiktaş fark etmez. İlzmeye devam edelim şu adamı Türkiye'de yahu.
    o karekterli futbolcu değil? Burak Yılmaz ile karıştırmayalım
  • 01-10-2012, 19:49:20
    #51
    FTWDA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o karekterli futbolcu değil? Burak Yılmaz ile karıştırmayalım
    Önemli değil benim için şu zamandan sonra rakip bir takıma gidip gitmemesi. Gönlümde yatan iki şey,

    Ya Zico gelsin ve Alex 45 yaşına kadar oynasın,
    Ya da gitsin GS, BJK hiç fark etmez, izleyelim daha şu adamı. 20 sene izlesem daha doyamam Alex'in oyununa.
  • 01-10-2012, 19:50:09
    #52
    Kasımpaşa alabilir en azından Türkiye'de izlemeye devam edelim kınacılara inat..
  • 01-10-2012, 19:53:06
    #53
    Fenerbahçe Taraftarı Alex ile sözleşmesini sonsuza kadar uzattığını KAP'a bildirdi !
  • 01-10-2012, 19:56:54
    #54
    Şu Olaylardan Sonra Antu nun Fenerbahçe Taraftar Grubu Olup Olmadığından Ciddi Şekilde Şüphelerim Var. Nasıl Bir Taraftar Grubu Yahu Sesleri Çıkmıyor.