Exwore adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alex Gitti.!
130
●6.705
- 01-10-2012, 20:31:51Yazıklar olsun böyle bir adama böyle bir veda yaşattıkları için, umarım bir karşılaşma da ALEX ile karşı karşıya gelirsin Aykut Kocaman o zaman anlayacaksın neyin ne olduğunu. Şahsi düşüncem Aziz Yıldırım'da artık bu takımdan istifa etmesi gerekmektedir. Aykut Kocaman ile birlikte olup bu adamı yollamaları taraftara yapılan büyük bir ayıptır. Bu taraftar her duruşmada, her olayda arkanda olmadı mı sayın YILDIRIM ? bu mudur senin taraftara teşekkür edişin yada ne bileyim sözde FENERBAHÇE'yi çok seviyorsun ya bu şekilde mi gösteriyorsun sevgini YAZIKLAR OLSUN sayın büyük yönetim.
- 01-10-2012, 20:39:08Antu sessizse bir bildikleri var tahminimce büyük ihtimal maçlara gitmeme ve dekoderleri bırakma kampanyası yaparlar.chedmade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2012, 21:03:36Üyeliği durdurulduHocam sen ne anlatiyorsun Allah askina. PVH bize geldiginde Alex yasindaydi. Alex hala catir catir top oynayan takimin kurtaricisi durumunda. Su hali ile bile Aykut Kocaman'in getirdigi pahali transferlerden cok daha iyi.Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adama yapilan haksizligin, zulmun haddi hesabi yok. Adami resmen kendi egolarina kurban ettiler. Baskan anlasilan heykele kafayi takmis, Aykut Kocaman zaten ne yaptigi belli degil. Bu taraftar 40 yili sonra bile Alex lafini duydugunda icinde aci bir burukluk hisseder, Aykut ve Aziz lafini duyduklarinda kufru basar. Insallah Aykut Kocamana biri bu sekilde bir aci yasatir. Turk yargisina zerre kadar guvenim yok, ama insallah Aziz Yildirimi iceri tikarlarda, rahatlariz. - 01-10-2012, 21:37:00Üyeliği durdurulduKatılıyorum. Aykut'da defolup gitsin. O anlar gelene kadar Fenerbahçeliliğime ara verdim.tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle