• 01-10-2012, 20:02:05
    #55
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adamın bu şekilde veda etmesine neden olan tüm etkenlerin tüm yakın çevresini sevgiyle(!) anıyorum.
    bende hocam bende bu adama o yapılmazdı.
  • 01-10-2012, 20:31:51
    #56
    Yazıklar olsun böyle bir adama böyle bir veda yaşattıkları için, umarım bir karşılaşma da ALEX ile karşı karşıya gelirsin Aykut Kocaman o zaman anlayacaksın neyin ne olduğunu. Şahsi düşüncem Aziz Yıldırım'da artık bu takımdan istifa etmesi gerekmektedir. Aykut Kocaman ile birlikte olup bu adamı yollamaları taraftara yapılan büyük bir ayıptır. Bu taraftar her duruşmada, her olayda arkanda olmadı mı sayın YILDIRIM ? bu mudur senin taraftara teşekkür edişin yada ne bileyim sözde FENERBAHÇE'yi çok seviyorsun ya bu şekilde mi gösteriyorsun sevgini YAZIKLAR OLSUN sayın büyük yönetim.
  • 01-10-2012, 20:36:56
    #57
    Alıcaksın Aykut'u Game of Thrones'a koyacaksın. Entrikanın en iyisini yapar.
  • 01-10-2012, 20:39:08
    #58
    chedmade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu Olaylardan Sonra Antu nun Fenerbahçe Taraftar Grubu Olup Olmadığından Ciddi Şekilde Şüphelerim Var. Nasıl Bir Taraftar Grubu Yahu Sesleri Çıkmıyor.
    Antu sessizse bir bildikleri var tahminimce büyük ihtimal maçlara gitmeme ve dekoderleri bırakma kampanyası yaparlar.
  • 01-10-2012, 20:48:13
    #59
    İnönude bize 3 sallayan adamın gidişine üzülüyorum. Aykut benden daha beşiktaşlıymış meğer...
  • 01-10-2012, 21:03:36
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zannediyorlarki üzülüyoruz. Ortada çok büyük yanlış var. Bir Efsane bu şekilde gönderilmemeliydi. Sezon başında güzel bir jübile vs. ile yolları tatlı bir şekilde ayrılmalıydı. En doğrusy buydu. Çünkü sezon başlamadan bazı çatlak sesler vardı. Ama bazı faktörler Fenerbahçeye gelmiş geçmiş en faydalı oyuncuyu hiç istenmeyen bir şekilde ne yazikki gönderdi ....
    Hocam sen ne anlatiyorsun Allah askina. PVH bize geldiginde Alex yasindaydi. Alex hala catir catir top oynayan takimin kurtaricisi durumunda. Su hali ile bile Aykut Kocaman'in getirdigi pahali transferlerden cok daha iyi.

    Adama yapilan haksizligin, zulmun haddi hesabi yok. Adami resmen kendi egolarina kurban ettiler. Baskan anlasilan heykele kafayi takmis, Aykut Kocaman zaten ne yaptigi belli degil. Bu taraftar 40 yili sonra bile Alex lafini duydugunda icinde aci bir burukluk hisseder, Aykut ve Aziz lafini duyduklarinda kufru basar. Insallah Aykut Kocamana biri bu sekilde bir aci yasatir. Turk yargisina zerre kadar guvenim yok, ama insallah Aziz Yildirimi iceri tikarlarda, rahatlariz.
  • 01-10-2012, 21:33:56
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Şu zamana kadar Aziz Yıldırım'ı desteklerdim ama artık bitti, tez zamanda içeri girer de biz de kurtuluruz inşallah....
  • 01-10-2012, 21:36:47
    #62
    Tek bir kelime

    ADAM = ALEX
  • 01-10-2012, 21:37:00
    #63
    Üyeliği durduruldu
    tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu zamana kadar Aziz Yıldırım'ı desteklerdim ama artık bitti, tez zamanda içeri girer de biz de kurtuluruz inşallah....
    Katılıyorum. Aykut'da defolup gitsin. O anlar gelene kadar Fenerbahçeliliğime ara verdim.