Yazıklar olsun böyle bir adama böyle bir veda yaşattıkları için, umarım bir karşılaşma da ALEX ile karşı karşıya gelirsin Aykut Kocaman o zaman anlayacaksın neyin ne olduğunu. Şahsi düşüncem Aziz Yıldırım'da artık bu takımdan istifa etmesi gerekmektedir. Aykut Kocaman ile birlikte olup bu adamı yollamaları taraftara yapılan büyük bir ayıptır. Bu taraftar her duruşmada, her olayda arkanda olmadı mı sayın YILDIRIM ? bu mudur senin taraftara teşekkür edişin yada ne bileyim sözde FENERBAHÇE'yi çok seviyorsun ya bu şekilde mi gösteriyorsun sevgini YAZIKLAR OLSUN sayın büyük yönetim.