• 01-10-2012, 18:26:46
    #19
    Mahkeme Kararlarında Aziz Yıldırımın Futbol Faaliyetlerinden Uzak Durmasına Yönelik Savcının İstemleri yada Mahkemenin Kararları vardı Sanırım.

    Bu Aziz Başta Olduğu Müddetçe Hiç Bir Takım Rahat Etmeyecek Sanırım.
  • 01-10-2012, 18:32:24
    #20
    FTWDA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonda Ünal Aysal ile konuşuyor bence
  • 01-10-2012, 18:36:47
    #21
    Alex gıttı fener cok sey kaybettı ve kaybedecek uzuldum ya

    baska takımın tarqaftarı olarak Alexı sevmekte baskaydı
  • 01-10-2012, 18:37:53
    #22
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam 8 sene Fenerbahçe'yi kafaya oynatırken kral Alex, büyük Alex, kaptan Alex 5 maç problem çıkınca çektir git Alex. Kusura bakma ben böyle nankörlüğe gelemem.

    İnşallah şu Aziz yıldırım içeri girer yargıtay sonunda da gelen başkan Aykut'u defeder rahatlarız iyice.
    kesinlikle katılıyorum takım çok kötü oynarken ALEX ne yapsın ? tam bir nankörlük
  • 01-10-2012, 18:41:46
    #23
    Biz Galatasaray'lıları bile gidisin boyle üzdüyse sen büyük 'adam'sın! Sana yapılan haksızlık unutulmayacak.Yolun acık olsun.. .kralex.
  • 01-10-2012, 18:44:11
    #24
    Kimse ceza bittikten sonra 2-3 maç maçlara gitmesin, lig tvlerini iptal ettirsin bütün Fenerbahçeliler. Allah rızası için şu Lig TV dekoderlerinizi iade edin sevgili Fenerbahçeli renkdaşlarım.. Yolun açık olsun krAlex, seni takımdan silebilirler ama gönlümüzden silemezler!
  • 01-10-2012, 18:49:44
    #25
    keşke fenerbahçe şampiyon olsaydıda alex gitmeseydi.
  • 01-10-2012, 18:52:31
    #26
    Böyle olmasını kimse istemezdi. Hiç bir hoca yönetim de sıkıtı yaşamadığı bir futbolcunun heleki efsana denilen heykeli dikilen bir futbolcunun bu şekilde gitmesine izin vermezdi. Herşeyin hayırlısıyla. Fenerbaahçe Efsanesini kaybetmiştir. Gittiğine sevindim fakat bu şekilde gittiğine çok ama çok üzüldüm. Hangi psikoloji ile son zamandaki tavırları sergilediğine halen bir anlam veremiyorum. Hayırlısı olsun. Bu noktadan sonra söylenecek söz kalmadı artık
  • 01-10-2012, 18:53:47
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Eminim tüm renktaşlar aynı fikirdedir. Bi Gökhan Gönül'ü bi seni severdik şu takımda. Sen gittin, bi Gönül kaldı artık senden sonra.. Yolun açık olsun KRALEX, fenerbahçe temizlendikten sonra, seni bu takımın teknik direktörü olarak görmek isteriz!..