Eminim tüm renktaşlar aynı fikirdedir. Bi Gökhan Gönül'ü bi seni severdik şu takımda. Sen gittin, bi Gönül kaldı artık senden sonra.. Yolun açık olsun KRALEX, fenerbahçe temizlendikten sonra, seni bu takımın teknik direktörü olarak görmek isteriz!..