Kimse ceza bittikten sonra 2-3 maç maçlara gitmesin, lig tvlerini iptal ettirsin bütün Fenerbahçeliler. Allah rızası için şu Lig TV dekoderlerinizi iade edin sevgili Fenerbahçeli renkdaşlarım.. Yolun açık olsun krAlex, seni takımdan silebilirler ama gönlümüzden silemezler!