Adam 8 sene Fenerbahçe'yi kafaya oynatırken kral Alex, büyük Alex, kaptan Alex 5 maç problem çıkınca çektir git Alex. Kusura bakma ben böyle nankörlüğe gelemem.
İnşallah şu Aziz yıldırım içeri girer yargıtay sonunda da gelen başkan Aykut'u defeder rahatlarız iyice.
kesinlikle katılıyorum takım çok kötü oynarken ALEX ne yapsın ? tam bir nankörlük