Böyle olmasını kimse istemezdi. Hiç bir hoca yönetim de sıkıtı yaşamadığı bir futbolcunun heleki efsana denilen heykeli dikilen bir futbolcunun bu şekilde gitmesine izin vermezdi. Herşeyin hayırlısıyla. Fenerbaahçe Efsanesini kaybetmiştir. Gittiğine sevindim fakat bu şekilde gittiğine çok ama çok üzüldüm. Hangi psikoloji ile son zamandaki tavırları sergilediğine halen bir anlam veremiyorum. Hayırlısı olsun. Bu noktadan sonra söylenecek söz kalmadı artık