tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu zamana kadar Aziz Yıldırım'ı desteklerdim ama artık bitti, tez zamanda içeri girer de biz de kurtuluruz inşallah....
Katılıyorum. Aykut'da defolup gitsin. O anlar gelene kadar Fenerbahçeliliğime ara verdim.