Şu Olaylardan Sonra Antu nun Fenerbahçe Taraftar Grubu Olup Olmadığından Ciddi Şekilde Şüphelerim Var. Nasıl Bir Taraftar Grubu Yahu Sesleri Çıkmıyor.
Antu sessizse bir bildikleri var tahminimce büyük ihtimal maçlara gitmeme ve dekoderleri bırakma kampanyası yaparlar.