• 01-10-2012, 22:41:01
    #82
    Üyeliği durduruldu


    Taraftarlar kaptanın evinde. Son kez kaptan ile.

    Sana jubile yapmamıza izin vermeyenlere cezasını biz vereceğiz kaptan. Gözün arkada kalmasın. Fenerbahçe'yi TEKELLEŞTİREMEYECEKLER..
  • 01-10-2012, 22:47:14
    #83
    Aykut kocaman ve Aziz yıldırım da istifa etse bu gece rahat uyurum bir Fenerbahçeli olarak
  • 01-10-2012, 22:52:31
    #84
    Galatasaray - Fenerbahçe Maçlarında Beni Korkutan Tek Adam, Adam Gibi Adam!
    Emeğinin Karşılığını Böyle Veren Yönetime Yazıklar Olsun!
  • 01-10-2012, 22:58:48
    #85
    3 yıl önce Alex ile sözleşme uzatılmamasından yanaydım.. Takımın farklı bir karaktere bürünmesi için en önemli etken olarak Alexli-Alexsiz ayrımının net bir şekilde ortaya konulması gerekiyordu.

    Bu şekilde gönderilmesine elbette karşıyım ve Aykut Kocaman'ın izlemek istediğim Fenerbahçe'yi yaratamayacağını düşünüyorum. Sorun sadece Alex değil, futbol takımının genel karakterinde sorun var.
  • 01-10-2012, 22:59:06
    #86
    Alexi unutmak kolay olmayacak
  • 01-10-2012, 23:05:58
    #87
    luxor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aykut kocaman ve Aziz yıldırım da istifa etse bu gece rahat uyurum bir Fenerbahçeli olarak
    Alex 'i başkan mı yapacaksın
  • 01-10-2012, 23:17:27
    #88
    Üyeliği durduruldu
    Çok ayıp ettiler adama. Yemin ediyorum bir Beşiktaşlı olarak Alex`i ayrı bir severdim. Böyle şeyler zaten bir tek Türkiye`de oluyor. Geçmişe baktığımızda bizde İbrahim Üzülmez, Gs de Hakan Şükür`ün gönderilişleri çok kötüydü. Biz Avrupalı olamayız. Bakın Milana futbolcular kendileri bırakana kadar takım bırakmıyor.
  • 01-10-2012, 23:18:24
    #89
    İşte Antu.. Helal size.


    https://www.facebook.com/photo.php?v=452485678127325


    Sana bunu yapanlar hesap verecek inş.
  • 01-10-2012, 23:34:58
    #90
    Antu grubu bu sezon aldığı tüm Fenerbahçe kombinelerini dondurmaya ve yönetim kendine çeki düzen verene kadar maçlara gitmemeye karar vermiş. Yerinde bir karar.