3 yıl önce Alex ile sözleşme uzatılmamasından yanaydım.. Takımın farklı bir karaktere bürünmesi için en önemli etken olarak Alexli-Alexsiz ayrımının net bir şekilde ortaya konulması gerekiyordu.
Bu şekilde gönderilmesine elbette karşıyım ve Aykut Kocaman'ın izlemek istediğim Fenerbahçe'yi yaratamayacağını düşünüyorum. Sorun sadece Alex değil, futbol takımının genel karakterinde sorun var.