Çok ayıp ettiler adama. Yemin ediyorum bir Beşiktaşlı olarak Alex`i ayrı bir severdim. Böyle şeyler zaten bir tek Türkiye`de oluyor. Geçmişe baktığımızda bizde İbrahim Üzülmez, Gs de Hakan Şükür`ün gönderilişleri çok kötüydü. Biz Avrupalı olamayız. Bakın Milana futbolcular kendileri bırakana kadar takım bırakmıyor.