Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zannediyorlarki üzülüyoruz. Ortada çok büyük yanlış var. Bir Efsane bu şekilde gönderilmemeliydi. Sezon başında güzel bir jübile vs. ile yolları tatlı bir şekilde ayrılmalıydı. En doğrusy buydu. Çünkü sezon başlamadan bazı çatlak sesler vardı. Ama bazı faktörler Fenerbahçeye gelmiş geçmiş en faydalı oyuncuyu hiç istenmeyen bir şekilde ne yazikki gönderdi ....
Hocam sen ne anlatiyorsun Allah askina. PVH bize geldiginde Alex yasindaydi. Alex hala catir catir top oynayan takimin kurtaricisi durumunda. Su hali ile bile Aykut Kocaman'in getirdigi pahali transferlerden cok daha iyi.

Adama yapilan haksizligin, zulmun haddi hesabi yok. Adami resmen kendi egolarina kurban ettiler. Baskan anlasilan heykele kafayi takmis, Aykut Kocaman zaten ne yaptigi belli degil. Bu taraftar 40 yili sonra bile Alex lafini duydugunda icinde aci bir burukluk hisseder, Aykut ve Aziz lafini duyduklarinda kufru basar. Insallah Aykut Kocamana biri bu sekilde bir aci yasatir. Turk yargisina zerre kadar guvenim yok, ama insallah Aziz Yildirimi iceri tikarlarda, rahatlariz.