Alex tek başına takımdı, Aziz Yıldırım Aykut gibi adama bu kadar anlayış gösteriyor yahu arkadaş halen daha takımın oturmasını bekleyen oyuncu, teknik direktör var.
Şu kadroyu Şenol Güneş'e, Fatih Terim'e ver o uefa grubundan namağlup çıkmazsa şerefsizim. Hadi onlarıda geçtim manager oyunu oynayan biri bile şu takımı fatih terim deyimiyle çatır çatır oynatır ya.