NarkozFB! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten bizde ondan dolayı bu kadar tepkiliyiz.. Alex gibi bir ADAM böyle yollanmayı hak etmedi ..
haklısın haketmedi, türkiyenin genel sorunu bu heralde, iyi ayrılamıyoruz..