Konu
Alex Gitti.!
02-10-2012, 14:36:57
#124
furkancan1991
NarkozFB! adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam zaten bizde ondan dolayı bu kadar tepkiliyiz.. Alex gibi bir ADAM böyle yollanmayı hak etmedi ..
haklısın haketmedi, türkiyenin genel sorunu bu heralde, iyi ayrılamıyoruz..