furkancan1991 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam iyi oyuncu ancak fazla abartılıyor. kendisine yapılanları ise haketmiyor o ayrı konu..
Hocam zaten bizde ondan dolayı bu kadar tepkiliyiz.. Alex gibi bir ADAM böyle yollanmayı hak etmedi ..