Konu
Alex Gitti.!
02-10-2012, 14:21:44
#123
NarkozFB!
furkancan1991 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tamam iyi oyuncu ancak fazla abartılıyor. kendisine yapılanları ise haketmiyor o ayrı konu..
Hocam zaten bizde ondan dolayı bu kadar tepkiliyiz.. Alex gibi bir ADAM böyle yollanmayı hak etmedi ..