Konu
Alex Gitti.!
02-10-2012, 13:22:33
#118
JiqqA
Sadece fenerbahcenın degıl dıger takımların taraftarları bıle Alexın gıtmesıne uzulup tepkısını dıle getırıyorken
hala Aykut ve yonetım yanlısı oulnabılıyorsa bunda bır yanlıs vardır hemde buyuk bır yanlıs