Sadece fenerbahcenın degıl dıger takımların taraftarları bıle Alexın gıtmesıne uzulup tepkısını dıle getırıyorken

hala Aykut ve yonetım yanlısı oulnabılıyorsa bunda bır yanlıs vardır hemde buyuk bır yanlıs