• 02-10-2012, 13:22:33
    Sadece fenerbahcenın degıl dıger takımların taraftarları bıle Alexın gıtmesıne uzulup tepkısını dıle getırıyorken

    hala Aykut ve yonetım yanlısı oulnabılıyorsa bunda bır yanlıs vardır hemde buyuk bır yanlıs
  • 02-10-2012, 13:26:16
    Çubuklunun hakkını veren kimseyi unutmadı bu şanlı taraftar. Unutmazda...! Her zaman yüreğimizde kimse böyle olmasını istemezdi.
  • 02-10-2012, 13:26:48
    Üyeliği durduruldu
    Ha bu arada İstanbul'da ve burada olmak üzere 2 digiturk hesabımız var. İkisini de kapattırmayı düşünüyorum. Eğer taahhüt dolduysa kapattıracağım.
  • 02-10-2012, 14:17:36
    tamam iyi oyuncu ancak fazla abartılıyor. kendisine yapılanları ise haketmiyor o ayrı konu..
  • 02-10-2012, 14:20:14
    Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ha bu arada İstanbul'da ve burada olmak üzere 2 digiturk hesabımız var. İkisini de kapattırmayı düşünüyorum. Eğer taahhüt dolduysa kapattıracağım.
    bende digiturk play ı satmayı dusunuyorum
  • 02-10-2012, 14:21:44
    furkancan1991 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam iyi oyuncu ancak fazla abartılıyor. kendisine yapılanları ise haketmiyor o ayrı konu..
    Hocam zaten bizde ondan dolayı bu kadar tepkiliyiz.. Alex gibi bir ADAM böyle yollanmayı hak etmedi ..
  • 02-10-2012, 14:36:57
    NarkozFB! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten bizde ondan dolayı bu kadar tepkiliyiz.. Alex gibi bir ADAM böyle yollanmayı hak etmedi ..
    haklısın haketmedi, türkiyenin genel sorunu bu heralde, iyi ayrılamıyoruz..
  • 02-10-2012, 15:11:06
    Alex i sevmek onun üzerindeki Fenerbahçe Formasından değil bizim üzerimizdeki Galatasaray formasının Adamlık ve hakkaniyet anlayışındandır.
  • 02-10-2012, 17:21:04
    çok iyidin be alex.