Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ha bu arada İstanbul'da ve burada olmak üzere 2 digiturk hesabımız var. İkisini de kapattırmayı düşünüyorum. Eğer taahhüt dolduysa kapattıracağım.
bende digiturk play ı satmayı dusunuyorum