Konu
Alex Gitti.!
02-10-2012, 14:20:14
#122
Maharaja
Bekq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ha bu arada İstanbul'da ve burada olmak üzere 2 digiturk hesabımız var. İkisini de kapattırmayı düşünüyorum. Eğer taahhüt dolduysa kapattıracağım.
bende digiturk play ı satmayı dusunuyorum